Ana Sayfa / Webmaster / %100 Çalışan Film Botu | 29-06-2016

%100 Çalışan Film Botu | 29-06-2016

Merhaba,

Film sitesi kuranlar için en önemli şey BOT‘dur. Bazılarımız ( Ben Dahil ) BOT kullanımını tavsiye etmeyiz ancak bu durum kullanmayı bilmeyenler ve uğraşmayı sevmeyenler için verilen bir öneridir. Filmleri BOT ile çekerken dikkat etmeniz gereken şey, içerik ile biraz oynamazdır. Başlık, Açıklama, Etiket gibi unsurlar’da küçük çap’da değişiklikler yapmalısınız.

 

Örnek Çekilen filmin başlığı: Batman ve Süperman: Adaletin Şafağı 2016 Türkçe Dublaj 1080P  olsun…

Bunu şöyle düzenleyin: Batman ve Süperman-Adaletin Şafağı 2016 Türkçe Dublaj
Veya… Batman ve Süperman Türkçe Dublaj gibi…

 

Bot ile olduğu gibi çeker ve yayınlar iseniz siteniz uzun vadede bir yere varamaz, SPAM damgası yiyerek belki ındex dahi almayabilir. Her neyse 🙂 amacımız BOT kullanımı anlatmak değil, test ettiğimiz, çalıştığın’dan emin olduğumuz FİLM BOTU‘nu sizlerle paylaşmaktır.

 

Emeğe saygı, bir teşekkür edin falan demeyeceğim fakat BOT ile deneyiminizi yorum olarak belirtirseniz sizden sonra ki arkadaşlar için yol gösterici olursunuz.

BOTU INDIRMEK ICIN TIKLA ( YANDEX )

 

KURULUMU HAKKINDA VIDEO’YU IZLE

 

hakkında Erdal Celebi

Hakkim da birseyler ogrenmek icin "Hakkimda" sayfasini ziyaret edebilirsiniz.

Benzer Yazi

ffmpeg

Linux Sunucular da FFMPEG Kurulumu SSH

Merhaba, PHPMotion, Clipbucket, AVS gibi video uploand scriptleri icin gerekli olan FFMPEG ve beraberinde gelen …

29 Yorumlar

  1. link kırık hocam yandex disk e felan atsan olmaz mı ?

  2. hocam bot calısmıyo filmleri listelemiyo

  3. Bot için çok teşekkürler bir deneyeyim umarım halen çalışıyordur…

  4. filmleri listele diyince bos taslak filmler cıkıyor hocam bot lazım baska yok mu

    • Web sitemizde Tahamata Botu mevcuttur. site ici aramayi kullanin yada “Webmaster” kategorisini kontrol edin, tahamata film botunu goreceksiniz

  5. indirmedenizleyin.com sitesinin filmlerini çekiyor mu hocam?

    • Botu uzun zamandir kullanmiyorum, zaten tek bir siteden cekiyor ama oda suan aklimda degil, indirip test edebilirsininiz hangi siteden cektigini…

  6. hocam bot ölmüş artık film çekmiyor gücelleme yapmayı düşünüyormusunuz

  7. hocam botta afişler beyaz birşey görükmüyor

  8. hocam botu ne zaman tekrar güncelleyeceksiniz lütfen 4 gözle sizi bekliyoruz 🙁

  9. Arkadaşlar Sakın İndirmeyin Vürüs Link Vardır Haberiniz Olsun

  10. merhaba, istedigimiz baska bir film sitesinden nasil film cekebiliriz???

    • Kodlarla oynanmasi gerekir ve karsi siteninden wordpress olmasi onemli, ornek site verirseniz uzerinde calisir ve birsey yapabilirsem paylasirim

  11. erişim izni yok hatası veriyor nerde yanlış yaptım

    • Dosya yi burdan indirip islemleri video anlatildigi gibi yaptiysaniz farkli sorun yasiyor olmalisiniz. Bende boyle bir sorun vermedi, cozmek icin FTP bilgilerini gerekli ancak ben suan bu hizmeti veremiyorum, yeterli zamanim yok. Sorunu malesef Google’da arastirarak cozmeniz gerekecek.

  12. cok yanlis yapiyorsunuz. butun wordpress dosyalarini degistiriyorsunuz.

  13. Kardeşim ben bunu denme sitemde kullandım ancak çalışmadı filmlerde gelmedi görsellerde malesef..

  14. Ne mutlu Türküm Diyene! Abi teşekkürler.

Onerileriniz bizim icin, Dusunceleriniz diger ziyaretciler icin onemlidir...

Watch Dragon ball super

%d blogcu bunu beğendi: